Abychom vám mohli poskytovat služby sociálních sítí, používáme na tomto webu soubory cookie. Soubory cookie slouží k osobnímu přizpůsobení obsahu, poskytování reklam na míru. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie.

Čím podpořím hubnutí?

Máte pocit, že je třeba shodit pár kilogramů? Nebo se už o dietu snažíte a nic se neděje? Je tady pár triků, které úspěšné hubnutí podpoří. Výsledky se dostaví brzy. Že nevěříte?! Tak to vyzkoušejte.

Zelené jablko omotané metrem

No stres

Pokud chcete shodit pár kil dolů, je nejdůležitější být v klidu. Stres hubnutí opravdu neprospěje. Zkuste najít způsob relaxace, který pro vás bude příjemný. Nejlepší bude sport, pobavíte se, na stres zapomenete a ještě uděláte něco pro svou figuru. Jestli vás sportovat nebaví, nevadí. Najděte jiný způsob jak od každodenních stresových situací uniknout. Klidně sáhněte po knížce nebo si něco pěkného zajděte koupit.

Podpořte hubnutí čajem

Uvařte si redukční čaj z koriandru, fenyklu a římského kmínu. Všechny tři dobroty použijte ve stejném množství. Na jeden šálek bude stačit od každého 1/3 lžičky, vše zalijte horkou vodou a nechte vyluhovat. Čaj uvařený z těchto vynikajících surovin stimuluje zažívání, umí odbourávat tuk a toxiny z těla. Oceníte ho i v teplých dnech, protože tento čaj příjemně ochlazuje organismus.

Ráno do tenisek a běžím!

S hubnutím prý pomáhá ranní běh na lačno. Hned jak vstanete, vychutnejte si sklenici stoprocentního džusu a hurá ven. Takovým běháním nastartujete metabolismus tuků. Bude stačit 20 minut klusu každé ráno. Tenhle hubnoucí trik nejspíš nebude pro každého. Je možné, že se po běhu budete cítit v průběhu dne unaveně, v tom případě bude efekt opačný. Díky rannímu běhu pak sníte více jídla než obvykle a další pohyb už nepřijde v úvahu. Je třeba to na sobě vyzkoušet.

Letní grilovací orgie

Kdo se vzdá grilování masíčka za teplých letních večerů? To chce opravdu silnou vůli. Také patříte mezi nešťastníky, kteří vůni grilovaných dobrot neodolají? Nevadí, klidně si dejte, ale k tomu si dopřejte zeleninu, která podporuje trávení. Nejlepší bude sáhnout po řapíkatém celeru, čekance či fenyklu. Tuto zeleninu přidávejte k masu a dělejte si ke grilovaným dobrotám saláty. Pomohou s těžkým jídlem i s alkoholem!

Štíhlé obilné saláty

Další možnost jak hubnutí podpořit. Salát s obilovinou vás dostatečně zasytí, spolu s dalšími vhodně zvolenými ingrediencemi dostanete plnohodnotné jídlo a ještě ušetříte práci svému žaludku. Výborný je salát s quinoy. Co to je? Jde o pšenici, podobá se kuskusu. Quinoa má vysoký obsah bílkovin, vlákniny i vitaminů všech skupin. Příprava takového salátu je opravdu velice snadná. Pšenici uvařte, přidejte zeleninu. Vhodný je polníček, okurka, rajče, paprika. Chuť dodá kozí sýr, olivový olej a bylinky.

Stačí pár malých změn životního stylu a se svou figurou budete spokojeni. Držíme palce!

Nejhorší diety - TOP 3

Jak hubnout a nehladovět

Hubnutí s úsměvem

Jak se vám líbil článek? Hodnocení: 4.0 Počet: 1 Nejlepší: 4 Nejhorší: 4

Diskuze

Vybrané video

Bezbolestná léčba zubního kazu

Lifestylový magazín Mineralfit.cz zabaví celou rodinu. Dočtete se zde spoustu informací o zdraví, kráse, stylu, zdravém jídelníčku, zajímavostech ze světa, práci, bylinkách či vztazích mezi rodiči a dětmi.

O magazínu

ZŮSTAŇTE VE SPOJENÍ

POSLEDNÍ ČLÁNKY

POSLEDNÍ TWEETY

© 2017 eMagazíny.CZ s.r.o.