Mineralfit.cz

Móda do práce

Kateřina Řehořová

Jak se oblékat v práci stylově a přitom působit spolehlivě? Pracovní, zvláště kancelářská móda, by měla působit seriózním a spolehlivým dojmem. Neznamená to však, že se musíte vzdát módních trendů!

Kancelářská móda má svá pravidla

Nejen styl oblečení, ale i barvy, délka a střih vypovídají o vaší osobnosti. V krátké sukni s hlubokým výstřihem, v přebarvených kombinacích nebo staromódním oblečku rozhodně nebudete působit jako pracovitá, schopná žena. Chcete-li působit profesionálně, nepřehánějte to s doplňky (šperky, bižuterie apod.) a s vyzývavostí oblečení.

Barva vytváří v práci první dojem

Černá barva je prostě klasika. Jeho nositel působí sebevědomě a důvěryhodně. Černou si můžete dovolit kombinovat s dalšími barvami – např. s bílou, modrou nebo fialkovou. Vyvarujte se přehnaných barevných kombinací, křiklavých odstínů. Šedá působí příliš konzervativně, ale v kombinaci s červenou nebo žlutou naopak zaujmete. Bát se nemusíte ani módních podzimních odstínů včetně červené. Červená se zvláště hodí pro ženy pracující na vedoucích pozicích. Stačí jeden, dva červené kousky doplněné šperkem.

 

Módní trendy v pracovním oblečení

Móda přeje individualitám, proto se nesnažte kopírovat styl ostatních zaměstnanců. Hlavní zásadou je upravenost. Je zbytečné mít na sobě od hlavy až k patě nejmódnější oblečky, pokud budou vaše nehty neupravené, boty okopané, vlasy neupravené a líčení mdlé nebo naopak přehnané. Důležité také je, abyste se cítila dobře, protože vaše pocity se odrážejí do vašeho chování.

 

 

Módní doplňky dotvářejí vzhled

V kancelářské módě jsou stále in kalhoty s proužkem, zavinovací halenky a jednoduché korzety. Vyvarujte se příliš výrazným doplňkům. Nenoste obrovské náušnice, nápadné korále nebo náramky. Volte něco jednoduššího, v jednoduchosti je krása. Také kabelka by měla být decentní. Budete působit seriózně a kultivovaně, což je v zaměstnání žádoucí.

 

Hodnocení: 3.0

Počet: 1

Nejlepší: 3 Nejhorší: 3

Podpořte projekt Cisterna pro hasiče Žulová nákupem v e-shopu s charitativním kalendářem a reklamními předměty.