Vizitky musí zaujmout
Kateřina Řehořová 02.06.2006
Vizitkou se prezentujete jako seriózní člověk. Nejste si jisti, zda mít či nemít vlastní vizitku? Vizitky mají praktickou funkci hlavně v byznysu, měla by vystihovat charakter vašeho podnikání.
Kdy a jak nabízet vizitky Vizitky nenabízejte ihned po pozdravu (je to neslušné, neuděláte dobrý dojem). V případě, že vlastníte více vizitek, prezentujte se vždy jen jednou z nich (volte tu nejvhodnější pro danou schůzku).
Tituly na vizitkách Není nutné klást velký důraz na funkce. Každá firma má jinou organizační strukturu a málokdo z podivných titulů pochopí, co vlastně děláte. Pořizujete-li si vizitku, neklaďte důraz na vyjmenování všech různých pozic, které ve firmě zastáváte. Klienti vás budou respektovat podle vašich schopností a zdravého sebevědomí. Jestli máte na vizitce vypsanou přední pozici, je bude zajímat už méně.
Vizitky by měly obsahovat srozumitelnou funkci zaměstnavatele spojení na vás do práce případně mobil (s mobilním číslem opatrně, je to zásah do vašeho soukromí)
Hodnocení: 5.0
Počet: 1
Nejlepší: 5 Nejhorší: 5