Abychom vám mohli poskytovat služby sociálních sítí, používáme na tomto webu soubory cookie. Soubory cookie slouží k osobnímu přizpůsobení obsahu, poskytování reklam na míru. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie.

Jak se odhodlat zhubnout?

První krok pro vylepšení vaší fyzické kondice, musíte udělat vy sami. Hlavní je ve svém snažení i přes počáteční nezdary vydržet, úspěch se zajisté dostaví. Začněte proto co nejdřív bez zbytečných vytáček.

Žena v bílém tričku cvičící kliky

Důvody vedoucí ke snižováním hmotnosti

Pokud vážíte více než máte, nadměrně a zcela zbytečně přetěžujete celé své tělo. To musí nést přebytečnou hmotnost, bez které se můžete cítit naprosto lehce a v pohodě.

Při trvalé obezitě nebo nadměrné hmotnosti, jenom čekáte na vzniklý zdravotní problém. Dalším důvodem, pro udržení si zdravé kondice, je jistě i vzhled.

Dieta - proč se kila navrací zpět?

Drastické omezování stravy a držení hladovek, vám kila možná odstraní, ale pouze na krátkou dobu. Tělo bude ochuzováno o důležité minerály, vitamíny a jiné látky, z důvodu nedostatečného příjmu potravy. Navíc po skončení diety si tělo začne budovat zásoby pro další období hladovění a přiberete vše zpět, ne-li víc.

Jde o tzv." jojo efekt". Tělo se prostě samo připraví, aby mělo dostatek potřebné energie v období nedostatku. Vytvoří si proto i tukové zásoby, ze kterých bude v případě nutnosti možno čerpat.

Zdravé hubnutí – jak správně držet dietu?

Hlavní pro snižování hmotnosti, je zajistit, aby příjem kalorií byl nižší, než kolik tělo běžně spálí. Jídelníček ovšem musí být dostatečně pestrý, aby obsahoval všechny potřebné látky pro bezproblémový chod organismu.

Jedná se tedy o vitamíny, stopové prvky, minerály, vlákninu…

Sport – pomocník při snižování hmotnosti

Pro spalovaní přebytečných kalorií a zbavení se nadbytečných kil, bude zapotřebí taktéž pravidelné sportování. Každý by si měl zvolit sportovní aktivitu dle své libosti. Hlavní je její pravidelné dodržování.

Ideálními aktivitami jsou cyklistika, běhání, plavání, jízda na bruslích, atd. Jedná se totiž o aerobní činnosti, při kterých při delším provádění tělo sáhne i do tukových zásob. Tělo se zároveň zpevní, zlepší se vám vytrvalost, cévní systém i dýchací soustava.

Jak se vám líbil článek? Hodnocení: 3.0 Počet: 1 Nejlepší: 3 Nejhorší: 3

Diskuze

Vybrané video

Bezbolestná léčba zubního kazu

Lifestylový magazín Mineralfit.cz zabaví celou rodinu. Dočtete se zde spoustu informací o zdraví, kráse, stylu, zdravém jídelníčku, zajímavostech ze světa, práci, bylinkách či vztazích mezi rodiči a dětmi.

O magazínu

ZŮSTAŇTE VE SPOJENÍ

POSLEDNÍ ČLÁNKY

POSLEDNÍ TWEETY

© 2017 eMagazíny.CZ s.r.o.