Abychom vám mohli poskytovat služby sociálních sítí, používáme na tomto webu soubory cookie. Soubory cookie slouží k osobnímu přizpůsobení obsahu, poskytování reklam na míru. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie.

Hubnutí a vaše menu

Hubnutí je často závislé na odříkávání. Často si nemůžete dopřát to, na co máte chuť. Přitom tělo si dokáže říct o to, co právě potřebuje. Dopřejte si potraviny, které vás budou zásobovat energií.

Zeleninový zdravý salát

Hubnutí a vaše menu – celodenní pojídání

Dieta neznamená nejíst, ale rozložit si správně jídlo do celého dne. V momentě, kdy přestaneme jíst, dostává tělo varovné signály a začíná si ukládat tukové zásoby. Během celodenního pojídání je metabolismus neustále aktivován a jste odolní vůči únavovému syndromu, který se projevuje např. touhou po sladkém jídle. Podmínkou denního přísunu kalorií jsou střízlivé porce jídla a dostatek pohybu.

 

Hubnutí a vaše menu – snídaně kolem deváté hodiny

Správná snídaně by měla obsahovat uhlohydráty, které se pomalu tráví, nejlépe s kvalitními bílkovinami. K snídani byste si měla dopřát alespoň jeden kus ovoce. Znáte zaručené triky proti hladu?

 

 

Domácí menu:

 

  • Miska müsli s hrstí ořechů, strouhaným jablkem a mlékem.
  • Celozrnný chléb, šunka, sýr, arašídová pomazánka a sklenice jablečného moštu.
  • Rozmixované ovoce s nízkotučným mlékem nebo jogurtový nápoj.

Hubnutí a vaše menu – jedenáctá hodina

V jedenáct hodin by měla přijít pauza na malou svačinku. Pokud budete jíst pravidelně udržíte si vyrovnanou hladinu cukru v krvi. Vynechejte sladké, raději se zásobujte jídlem, které vám dodá energii postupně.

Hubnutí a vaše menu – oběd kolem třinácté hodiny

K obědu preferujte lehký pokrm s vyrovnaným množstvím živin. Ideální je, když jídlo obsahuje vyrovnaný poměr uhlohydrátů a bílkovin.

 

  • Obědové menu obohacujte o husté polévky - co si připravit pravou tukožroutskou - které vás dobře zasytí.
  • Vyhněte se smaženým jídlům a krémovým omáčkám.
  • Na jídlo byste si měla ponechat vždy dostatek času.
  • Co takhle dát si grilovanou rybu nebo kuřecí prsa se zeleninou a salátem?

 

Hubnutí a vaše menu – čtvrtá hodina

V této době je čas na svačinu. Hodí se také dopřát si čaj nebo kávu. Kofein nebo zelené lístky čaje vás povzbudí, budete se cítit bdělejší a čilejší.

 

  • Ideální jsou kousky ovoce, zeleniny, ovocné a zeleninové saláty

 

Hubnutí a vaše menu – šestá hodina

Je to čas na svačinu, ale můžete si také dopřát už večeři, kterou se neošidíte.

 

  • Zdravou večeří může být např. špenát s česnekem nebo např. grilovaný losos s trochou brambor, hráškem a mrkví.
  • Pokud půjdete spát až za dlouho, obohaťte večeři o dezert nebo zeleninovou polévku.

 

Celodenní doplňování minerálů

Minerály, které jsou obsažené v normální stravě, bohužel nedoplní naši denní potřebu. Doporučujeme minerální lázeňské kůry, které příznivě ovlivňují detoxikaci organismu, čímž posílí váš přirozený metabolismus a pomohou vám ve vašem snažení zhubnout.

 

Jak se vám líbil článek? Hodnocení: 3.0 Počet: 1 Nejlepší: 3 Nejhorší: 3

Diskuze

Vybrané video

Bezbolestná léčba zubního kazu

Lifestylový magazín Mineralfit.cz zabaví celou rodinu. Dočtete se zde spoustu informací o zdraví, kráse, stylu, zdravém jídelníčku, zajímavostech ze světa, práci, bylinkách či vztazích mezi rodiči a dětmi.

O magazínu

ZŮSTAŇTE VE SPOJENÍ

POSLEDNÍ ČLÁNKY

POSLEDNÍ TWEETY

© 2017 eMagazíny.CZ s.r.o.