Abychom vám mohli poskytovat služby sociálních sítí, používáme na tomto webu soubory cookie. Soubory cookie slouží k osobnímu přizpůsobení obsahu, poskytování reklam na míru. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie.

Hubněte podle jednotlivých fází Měsíce

Ano, i měsíc může mít vliv na rychlejší shazování přebytečných kilogramů. Seznamte se s dietou, která se řídí jednotlivými fázemi měsíce, konzumujte vhodné potraviny a těšte se ze svého nového a štíhlejšího těla.

Žena držící zeleninu v ústech

Pořiďte si kalendář s vyznačenými fázemi měsíce

Základem této diety je pořízení kalendáře, ve kterém jsou vyznačeny jednotlivé fáze měsíce. Je důležité vědět, kdy přesně měsíc dorůstá, kdy ubývá, kdy je nov, zda-li je pár dní před úplňkem nebo po něm.

Jste typ alfa a nebo omega?

Při dietě podle fáze měsíce se lidé rozdělují do 2 základní typy - typ alfa a typ omega. Každý typ snáší některé potraviny lépe a jiné zase hůře, jejich organismus se chová odlišně a tráví lépe v jinou denní dobu. Vyzkoušejte si během pár dnů, která strava Vám lépe vyhovuje, po které se cítíte plni energie a při kterém typu stravování jste naopak unavení a bez nálady. Jakmile najdete svůj typ, můžete se rovnýma nohama vrhnout do hubnutí.

Typ alfa

Jsou to lidé, kterým během dne postačí 2 až 3 velká jídla denně. Lidé tohoto typu by hodně pít, ale přitom se vyhnout studeným nápojům.

Vhodné potraviny

Živočisný tuk, žitný chléb, celozrnná mouka, špaldové nudle, rybí maso, čaj - nejlépe zelený, citrusové plody, mrkev a okurky. Ostré a silné koření podporuje trávení.

Typ omega

Jsou lidé, kteří jí více menších jídel denně.

Vhodné potraviny

Rostlinné tuky, málo kyselé potraviny, bílý chléb, těstoviny, potraviny s dostatečným množstvím plnohodnotných bílkovin, nerafinovaný cukr, přírodní med, káva, peckovité ovoce, rajčata a banány.

Dieta podle fází Měsíce

NOV

V této fázi měsíce (a dva dny předem) se tělo nejúčinněji zbavuje škodlivin, proto je vhodný čas na zahájení diety, pro očistné kúry i jednodenní půst.

Dorůstající měsíc

S přibývajícím měsícem hrozí vyšší riziko přejídání. Je dobré hlídat si energetickou hodnotu potravin, které konzumujete. Zaměřte se více na fyzickou aktivitu. V tomto období konzumujte zejména zeleninu a ryby. Nezapomínejte pít dostatek tekutin, nejlépe bylinkových čajů.

Úplněk

Úplněk, stejně tak jako fáze měsíce nov jsou nejvhodnější k zahájení diety i k jednodenním půstům. Půst začněte držet již dvanáct hodin před úplňkem. Naordinujte si ovocný den, tělo tak nejlépe očistíte od škodlivých látek.

Ubývající Měsíc

Ubývající Měsíc Vám umožňuje dopřát si více oblíbených potravin. Uděláte-li chybu při dodržování správné životosprávy, tělo Vám to protentokrát promine. V této době nebudete ani při vyšším apetitu a kalorickém jídle razantně přibírat.

Jak se vám líbil článek? Hodnocení: 3.0 Počet: 1 Nejlepší: 3 Nejhorší: 3

Diskuze

Vybrané video

Bezbolestná léčba zubního kazu

Lifestylový magazín Mineralfit.cz zabaví celou rodinu. Dočtete se zde spoustu informací o zdraví, kráse, stylu, zdravém jídelníčku, zajímavostech ze světa, práci, bylinkách či vztazích mezi rodiči a dětmi.

O magazínu

ZŮSTAŇTE VE SPOJENÍ

POSLEDNÍ ČLÁNKY

POSLEDNÍ TWEETY

© 2017 eMagazíny.CZ s.r.o.