Abychom vám mohli poskytovat služby sociálních sítí, používáme na tomto webu soubory cookie. Soubory cookie slouží k osobnímu přizpůsobení obsahu, poskytování reklam na míru. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie.

Hubneme pomocí vhodných bílkovin

Nedaří se vám po Vánocích shodit nabraná kila navíc? Začtěte se do následujícího článku, který vám s nadbytečnou hmotností pomůže.

Nakrájený celozrnný chléb na dřevěném prkénku

Vyhněte se jojo efektu

Je to neustálý koloběh. Dnešní svět nás stresuje nejen svou rychlostí, ale i požadavky, které jsou především na nás ženy dennodenně kladeny. Ze stresu se přejídáme, přibíráme a z nadbytečných kil máme deprese. Snažíme se ze všech sil shodit to, co jsme za poslední týdny nabraly, často u toho hladovíme (neboť nemáme dostatek času na pohyb), z čehož máme opět deprese a ty zaháníme jídlem.

Je to začarovaný kruh, který nás trápí po většinu našeho života. Přidají-li se k tomu zdravotní potíže (např. onemocnění štítné žlázy) nebo snížená aktivita po operaci čehokoli, je přibírání téměř nevyhnutelné. Málokdo z nás si totiž ihned uvědomí, že se změnou našeho zdravotního stavu musí zákonitě přijít i změna jídelníčku. Jak shodit pár nadbytečných kil a zároveň se vyhnout jojo efektu?

Kterým potravinám se vyhnout a jaké naopak do jídelníčku přidat?

Všichni víme, že bez správného složení jídelníčku a bez pohybu se naše tělo nadbytečných kil zbavovat nezačne. Neexistují žádné zázračné pilulky ani koktejly, po kterých bychom shodily to, co potřebujeme a váhu si udržely natrvalo. Je také známo, že hubnou nejhůře ti, kteří nemají dostatek svaloviny, jsou neustále ve stresu a nedokážou se alespoň částečně ovládat. Z toho všeho je ale nejdůležitější právě skladba jídelníčku, a to od snídaně až po večeři, která hraje nejdůležitější roli. V něm by rozhodně nemělo chybět dostatečné množství rostlinných a živočišných bílkovin. Ty totiž dokážou zasytit na delší dobu a k jejich trávení náš organismus využije více energie.

Které potraviny obsahují potřebné bílkoviny?

Konzumace potravin, které obsahují bílkoviny, se nemá přehánět, i když jsou pro naše tělo prospěšné. Vysoké množství by vám naopak mohlo způsobit opačný efekt, tedy přibírání. V podstatě by vám měl stačit 1 gram bílkoviny na 1 kilogram vaší váhy (žena vážící 60 kg by neměla zkonzumovat více než 60 g bílkoviny). Bílkoviny najdete například v brokolici, rýži, celozrnném pečivu, mrkvi, bílých jogurtech, hovězím, drůbežím nebo rybím mase a ve vaječném bílku.

Hubnutí pomocí plavání

Hubnutí - co platí a neplatí na kila

Doplňky stravy - pomáhají při hubnutí?

Akupunktura jako alternativní způsob hubnutí

Jak se vám líbil článek? Hodnocení: 4.0 Počet: 1 Nejlepší: 4 Nejhorší: 4

Diskuze

Vybrané video

Bezbolestná léčba zubního kazu

Lifestylový magazín Mineralfit.cz zabaví celou rodinu. Dočtete se zde spoustu informací o zdraví, kráse, stylu, zdravém jídelníčku, zajímavostech ze světa, práci, bylinkách či vztazích mezi rodiči a dětmi.

O magazínu

ZŮSTAŇTE VE SPOJENÍ

POSLEDNÍ ČLÁNKY

POSLEDNÍ TWEETY

© 2017 eMagazíny.CZ s.r.o.