Abychom vám mohli poskytovat služby sociálních sítí, používáme na tomto webu soubory cookie. Soubory cookie slouží k osobnímu přizpůsobení obsahu, poskytování reklam na míru. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie.

Dietní desatero – a hurá do plavek!

Ráda byste do léta shodila nějaké to kilo, co vám přes zimu na vašem těle přibylo? Ráda byste si v létě vyšla na koupaliště v nových plavkách, aniž byste měla komplexy ze své postavy? Nechte se inspirovat naším dietním desaterem.

Žena opalující se na pláži

Dieta a hubnutí určete si předem svůj cíl

Než začnete držet dietu, je důležité, abyste si předem sami sobě ujasnili proč a jak chcete hubnout. Důležité je při rozhodováni, zda-li držet či nedržet dietu pozitivní myšlení. Pokud budete myslet negativně, hubnutí vám půjde opravdu těžko.

Omezte tuky a sladkosti

Při dietě byste se měli vyvarovat tučných pokrmů a také nejlépe všech různých dobrůtek a sladkostí. Občas můžete zahřešit i při hubnutí. Ne však konzumací dortů a čokolády, vybírejte si tzv. zdravé mlsání. Dopřejte si sladkou musli tyčinku obalenou v jogurtu nebo v karobu. Zkuste ochucené racio chlebíčky, sezamové tyčinky a dezerty z odtučněného tvarohu.

Jezte méně, ale častěji - nakupujte pouze to, co doopravdy sníte

Dalším účinným trikem, jak se ubránit hladu a zhubnout nějaké to kilo navíc, je také takzvaná „prázdná lednice“. Nakupujte raději každý den, ale pouze to, co sníte přes den, aby v lednici zůstalo co nejméně potravin. Čím více potravin v lednici zůstane, tím více Vás bude lákat představa jídla v noci.

Nezapomínejte na snídani

Snídaně by měla být pro každého důležitým startem do nového dne. Snídaně patří k nejdůležitějším jídlům dne, protože dodá tělu tekutiny a živiny, které nedostávalo během spánku. Pokud budete pravidelně snídat, zrychlí se vám metabolismus a tím i spalování tuků.

Pozor na noční přejídání

Pro většinu lidí je při hubnutí nejkritičtější večer. Mnoho z nás příjde po těžkém pracovním dnu z práce domů, konečně si sednoe, nají se a odpočívá. A právě tahle situace s sebou přináší spoustu chyb, které se po čase projeví kily navíc. Ideální je, poslední denní jídlo jíst mezi 17. až 18. hodinou. Tělo pak bude mít dostatek času na to, aby potravu strávilo před usnutím.

Dieta pijte hodně vody

Pokud vás ve dne a hlavně v noci přepadne hlad, pokuste se místo jídla raději vypít sklenici vody. Ne nadarmo se říká, že hlad je převlečená žízeň a to platí jak přes den, tak také v noci. Voda vám zaplní z části žaludek, navíc nemá žádné kalorie a vám se bude lépe usínat.

Nezapomeňte na každodenní pohyb

Všichni víme, že nadbytečné kilogramy se ukládají pokud přijímáme více energie než vydáváme. Všichni také víme, že ne dieta, ale pohyb je klíč k úspěchu při hubnutí. Přesto raději volíme stravovací pasivitu než fyzickou aktivitu. Cvičení a jakýkoliv pohyb je potřeba, i 15 minut denně je k dobru.

Dostatek spánku – o krok blíž ke štíhlé linii

I spánek je při hubnutí hodně důležitý, proto ho neošizujte. Nedostatek spánku vám totiž přivodí podrážděnou náladu, následné sklony omezit dietu a jíst jen nezdravé věci pro doplnění energie. Vaše pozdní ulehání do postele se tak projeví nejen trpící pletí, bolestmi hlavy, váčky pod očima, ale také stoupající váhou.

Jak si udržet vysněnou postavu?

Hurá, dosáhli jsme toho, co jsme si předem určili - zhubli jsme pár kilogramů. Máte strach o svou nově získlanou postavu? Jo-jo efekt je jasnou záležitostí, pokud změníte styl života třeba jen na měsíc. Správný přístup ke stravě a pohybu si musíte udržet už po celý život. Jedině neustálým hlídáním, toho co jíme a pijeme, si můžeme udržet dokonalou postavu.

Jak se vám líbil článek? Hodnocení: 4.3 Počet: 3 Nejlepší: 5 Nejhorší: 3

Diskuze

Vybrané video

Bezbolestná léčba zubního kazu

Lifestylový magazín Mineralfit.cz zabaví celou rodinu. Dočtete se zde spoustu informací o zdraví, kráse, stylu, zdravém jídelníčku, zajímavostech ze světa, práci, bylinkách či vztazích mezi rodiči a dětmi.

O magazínu

ZŮSTAŇTE VE SPOJENÍ

POSLEDNÍ ČLÁNKY

POSLEDNÍ TWEETY

© 2017 eMagazíny.CZ s.r.o.