Abychom vám mohli poskytovat služby sociálních sítí, používáme na tomto webu soubory cookie. Soubory cookie slouží k osobnímu přizpůsobení obsahu, poskytování reklam na míru. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie.

Cviky pro pevnější a krásnější zadeček!

Po pevném sexy zadečku toužíme všechny. Jak toho ale dosáhnout? Vyzkoušejte tyhle cviky. Pravidelným cvičením a správnou stravou získáte zadeček snů.

Pevný zadeček v plavkách

 

Zanožujte!

 

Záda by se vám neměli prohýbat a mějte pořád stažené břišní svaly. Nohu nevykopávejte a spíše provádějte pomalé a plynulé pohyby. Pánev netočte za nohou a špička nohy, kterou zvedáte, by měla vždy směřovat dolů. Nohu zvedejte jen do takové úrovně, abyste se neprohýbali. Nadechujte se až půjde noha dolů. Tento cvik opakujte minimálně 15x po 4 sériích na obě nohy. Později můžete přidávat.

 

Zvedejte pánev! 

 

Položte se zády na podložku a skrčte kolena. Chodidla by se měly dotýkat podložky a vaše ruce nechte volně podél těla. Když zvedáte pánev, vydechujte. Ramena, boky a kolena by měly vytvořit přímku. Na začátek cvičte 6 sérií, kde v každé proveďte alespoň 5 cviků.

 

Cvičte dřepy!

 

Tento cvik znají určitě všichni, ale bohužel pro některé je nevhodný. Je to velká zátěž na kolena. Pokud vás kolena bolí, raději tento cvik vynechte, ať se nezraníte. Tento cvik je skvělý pro zlepšení vašeho postoje a pro pevnější bříško. Můžete je provádět s nataženýma rukama před sebou. Rozkročte se do šířky vašich ramen a paty nechávejte na zemi. Stehna a lýtka by měly svírat maximálně devadesáti stupňový úhel. Proveďte minimálně 30 dřepů a postupně přidávejte.

 

A ještě si dejte výpady!

 

Postavte se rovně a vykračujte vždy jednou nohou směrem dopředu tak, aby stehno vykročené nohy bylo ve vodorovné poloze. Když jdeme dolů, tak se nadechujeme. Pamatujte, že musíte držet rovná záda a koleno zkuste dát vždy k podlaze. Výpady proveďte minimálně 20x ve 3 sériích.

 

Na co byste neměli zapomenout?

 

Pokud svému zadečku chcete dopřát kvalitní péči, měli byste vědět, že všechno souvisí se vším. Důležité je tyto svaly občas promasírovat a také jim dopřát výživu v podobě krémů a masek. Také je zásadní odstraňovat odumřelé buňky. Ty většinou mohou za to, že vaše pokožka výrazně zhrubne a může se vám na zadečku objevit i vyrážka. Pečujte o ni i peelingem, který se o to perfektně postará.

 

Masáž vlastně probíhá již při krémování a peelingu. Ve sprše ho při umývání také masírujte. Ale přidejte i samostatnou masáž pomocí olivového oleje a kávy. Tuto směs vetřete do pokožky krouživými pohyby pomocí dvou prstů. Po delším čase jistě uvidíte pozitivní výsledky. Pokožka by se vám měla rozzářit a zjemnit. Ale můžete si koupit i hotové krémy či olejíčky. Uvidíte, co vaší pokožce lépe prospěje.

 

Jak se vám líbil článek? Hodnocení: 3.7 Počet: 3 Nejlepší: 5 Nejhorší: 1

Diskuze

Vybrané video

Bezbolestná léčba zubního kazu

Lifestylový magazín Mineralfit.cz zabaví celou rodinu. Dočtete se zde spoustu informací o zdraví, kráse, stylu, zdravém jídelníčku, zajímavostech ze světa, práci, bylinkách či vztazích mezi rodiči a dětmi.

O magazínu

ZŮSTAŇTE VE SPOJENÍ

POSLEDNÍ ČLÁNKY

POSLEDNÍ TWEETY

© 2017 eMagazíny.CZ s.r.o.