Abychom vám mohli poskytovat služby sociálních sítí, používáme na tomto webu soubory cookie. Soubory cookie slouží k osobnímu přizpůsobení obsahu, poskytování reklam na míru. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie.

Cvičíme Pilates – 1.díl

Chcete-li být v dobré kondici, mít dobře tvarovanou postavu a správné držení těla, metoda Pilates může být tou správnou volbou. Pro začátek zkuste cvičení pro začátečníky a zjistíte, zda se vám metoda zamlouvá.

Muž stojící na rukách s kreslenou duhou kolem něho

Fitness cvičení pro zdokonalení postavy – tvůrce Pilates Joseph Hubertus

Pilates byl jako malé dítě postižen astmatem, revmatickou horečkou a celkovou křivostí. Rozhodl se ovšem přes nepřízeň osudu bojovat a celkově zesílit. Podařilo se mu v dospělosti stát dokonalým potápěčem, lyžařem, gymnastou a dokonce i boxerem.

Za první světové války působil jako ošetřovatel. Zde začal se svými cvičebními metodami, díky kterým pomáhal nemocným na lůžku k celkovému zotavení. Dnes je jeho styl cvičení velice uznávaný a stále více rozšířen mezi širokou veřejnost.

Místo diety krásná postava pomocí metody Pilates

Cvičební program je zaměřen především na partie zádových, břišních a hýžďových svalů. Hlavní důsledek cvičení má zapříčinit správné držení těla a tudíž bezbolestný a správný pohyb, který předchází zranění.

Celé cvičení je koncipováno velice klidnou a nenásilnou formou posilování. Postupně propracovává vaše svaly k dokonalé souhře jednotlivých částí. Svaly budou dlouhé a štíhlé, což bývá prioritou při posilování něžného pohlaví.

Souhra mysli a těla

Joseph Pilates při vymýšlení svého cvičebního programu hledal inspiraci také na dálném východě a v umění jógy. Cílem pravidelných a pokročilých cvičenců má být vědomá souhra těla a mysli. S důrazem na správné dýchání okysličuje svaly a podporuje cirkulaci krve.

Tímto cvičením se můžete zbavit nahromaděného stresu přes den a doplnit si potřebnou energii pro další průběh dne. S metodou Pilates může začít každý a průběžně se zdokonalovat. Program totiž počítá s několika úrovněmi obtížnosti, podle zdatnosti a pokročilosti cvičence.

Další zajímavé články z rubriky cvičení a fitness

Cviky pro krásné a pevné poprsí

Není jóga, jako jóga...

Zdravý jídelníček pro sportovce

Cviky na břicho

Účinné cviky pro dokonalé nohy

Poprvé v posilovně?

 

Jak se vám líbil článek? Hodnocení: 5.0 Počet: 1 Nejlepší: 5 Nejhorší: 5

Diskuze

Vybrané video

Bezbolestná léčba zubního kazu

Lifestylový magazín Mineralfit.cz zabaví celou rodinu. Dočtete se zde spoustu informací o zdraví, kráse, stylu, zdravém jídelníčku, zajímavostech ze světa, práci, bylinkách či vztazích mezi rodiči a dětmi.

O magazínu

ZŮSTAŇTE VE SPOJENÍ

POSLEDNÍ ČLÁNKY

POSLEDNÍ TWEETY

© 2017 eMagazíny.CZ s.r.o.