Abychom vám mohli poskytovat služby sociálních sítí, používáme na tomto webu soubory cookie. Soubory cookie slouží k osobnímu přizpůsobení obsahu, poskytování reklam na míru. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie.

Co by nemělo chybět v dietním jídelníčku?

Mnohé ženy se neustále snaží zhubnout, ale bez výsledku. Pokud začnete držet dietu, která v některém ohledu není správná, buď se vám zhubnout nepodaří vůbec, anebo ano, ale kila rychle naberete zpět.

Sklenice džusu s citrony

Zdravý a plnohodnotný jídelníček – základ úspěchu

Dietní jídelníček musí obsahovat veškeré živiny a vitamíny, které lidské tělo potřebuje.Vynecháte-li byť jen jednu důležitou složku stravy, stane se vám, že kila rychle naberete zpět, až dietní plán ukončíte.

Kolikrát denně jíst?

Kolikrát denně jíst, to je otázka, na kterou se ptají všichni, kteří chtějí zhubnout. Domněnka, že čím méně, tím lépe, je špatná a je to vůbec to nejhorší, co můžete udělat. Pro rychlé zhubnutí má tato metoda veliký efekt, na straně druhé, zhubnutá kila se vám rychle vrátí zpět kvůli jojo efektu.

Navíc, špatnou a nedostatečnou stravou si ničíte své zdraví. Odborníci doporučují jíst skutečně pětkrát denně a efekt může být úplně stejný, jako když nejíte vůbec nebo velmi málo. Důležitá je snídaně, svačina, oběd, svačina a poslední jídlo – večeře.

Jak si jídlo naplánovat?

Snídaně je základ dne a vy si můžete dovolit sníst i dostatečně kalorické jídlo – ovšem za předpokladu, že také souběžně s dietním plánem budete pravidelně cvičit. Platí zde jedno pravidlo – pokud máte nedostatek pohybu, měli byste skutečně jíst pouze to, co je potřebné.

Mnoho pohybu = můžete si dovolit větší množství kalorií. Snídaně by zároveň měla být lehká, aby zbytečně nezatěžovala žaludek. Oběd musí být také velmi výživný. Jestli jste skutečně velký jedlík, můžete si dovolit i větší množství například zeleniny, která je pro dietní plán nepostradatelná.

Svačiny mezi obědem a večeří by měly být malé množství zdravého jídla. Zvolit můžete například ovoce. K večeři byste si opět měli dát něco lehčího a velmi důležité je stanovit si pravidelný termín večeře. Poslední jídlo byste neměli mít později než v pět hodin odpoledne.

Základ – cvičení a pitný režim

Správný pitný režim vaše hubnutí ještě zefektivní. Vypít byste měli minimálně 3 litry tekutin denně. Nevhodné je mléko a slazené minerálky. Pijte buď čistou vodu nebo neslazené neperlivé minerálky.

Cvičení je rovněž velmi důležité. Pokud pravidelně cvičíte, zhubnete rychleji, budete se cítit mnohem lépe a vaše tělo bude jen zářit svěžestí.

 

Další zajímavé články z rubriky zdravé hubnutí

Známé diety celebrit

Užívejte si thajské masáže

Dieta - jak správně jíst?

Asijská dieta - buďte asijsky štíhlá...

Do léta krásná a štíhlá - zaručené diety

Jak se vám líbil článek? Hodnocení: 4.0 Počet: 1 Nejlepší: 4 Nejhorší: 4

Diskuze

Vybrané video

Bezbolestná léčba zubního kazu

Lifestylový magazín Mineralfit.cz zabaví celou rodinu. Dočtete se zde spoustu informací o zdraví, kráse, stylu, zdravém jídelníčku, zajímavostech ze světa, práci, bylinkách či vztazích mezi rodiči a dětmi.

O magazínu

ZŮSTAŇTE VE SPOJENÍ

POSLEDNÍ ČLÁNKY

POSLEDNÍ TWEETY

© 2017 eMagazíny.CZ s.r.o.